شرکت دانش بنیان مبتکر بتن سورین

 

مقدمه ای بر روش های نصب در نما جی اف آر سی ( جی آر سی)

 طراحی و اجرای صحیح نما از اهمیت ویژه ای در اجرای ساختمان برخوردار است. عدم اجرای نمای به صورت صحیح و اصولی باعث می گردد که بعد از مدتی در اثر  سیکل های گرما و سرما و یا وزش باد و یا غیره نما دچار خرابی  گردد.در این مقاله به بررسی انواع روشهای اصولی اجرای نمای جی آر سی( جی اف آر سی)  می پردازیم.

 

انواع روش های نصب نما جی اف آر سی ( جی آر سی):

نصب و اجرای نمای GRC GFRC با توجه به ابعاد، طرح و شرایط نصب (از لحاظ دسترسی ) متفاوت خواهد بود. در حالت کلی بسته به اندازه و نوع قطعات ، عمدتا به صورت خشک توسط اتصالات و پیچ و مهره با اتصالات پنهان و یا اتصالات جوشی، یا به روش ترکیبی با اسکوپ و دوغاب اجرا می شود که در اجرای روش ترکیبی اسکوپ و دوغاب ، نحوه اجرا مانند نصب نمای سنگی می باشد.

 

آشنایی با روش نصب نما جی اف آر سی( جی آر سی) شرکت سورین:

تولید قطعات GRC به صورت سفارشی مطابق با طرح و ابعاد مورد نظر مشتری انجام می شود. درنتیجه اجرای آن نیز به فراخور به روش های مختلف متغیر است. این شرکت به صورت معمول جهت نصب قطعات با ابعاد حدود 0.25 تا 2 مترمربع توسط سیستم نصب به صورت پیچ و مهره و نبشی و قطعات با ابعاد بزرگتر به روش لامل گذاری یا شاسی کشی متصل به قطعه یا ساخت اتصال نصب از خود محصول GRC و ... میباشد.           

 

فرآینده نصب نما جی اف آر سی(جی آر سی) چگونه است:

پس انجام محاسبات سازه ایی و تایید آن توسط کارفرما، شاسی کشی فلزی جهت از بین بردن ناشاقولی و ... ساختمان، انجام و قطعات با توجه به دیتیل های نصب تایید شده طرفین و از قبل تعبیه شده در قطعات، توسط اتصالات بازشو (پیچ و مهره و ...) به شاسی الحاق میشوند. در زمان طراحی این اتصالات، قابلیت رگلاژ قطعات در نظر گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است بعد از نصب به صورت استاندارد محل قرار گیری پیچ و مهره و براکت ها قابل رویت نمیباشد.

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)